5 jul 2021

Mini-klompjes haken

klompje 1

Dutcher than Dutch... 

... zijn deze mini-klompjes. Je kunt verschillende patroontjes op internet vinden, maar het leek me gewoon absurd dat ik zoiets 'eenvoudigs' niet gewoon zelf zou kunnen. 

Nou, dáár heb ik me dus in vergist: het klompje van Christel Krukkert verslaat alle patroontjes. Zo gaaf als die is! Diegene die ik verzonnen heb... ach... ik voeg de foto's gewoon maar toe, want de vergelijking is best geinig eigenlijk...

Vier van de klompjes die je op de foto's ziet, zal ik hieronder beschrijven en de beschrijvingen als JPEGtjes toevoegen (als je op ze klikt, zijn ze beter leesbaar!). En zoals ook het geval is bij het gehaakte toilettasje, zijn ze allevier op te vragen in een Word-bestandje. Hierbij zal ik bij het patroontje van Christel, uiteraard alleen beschrijven wat ik anders heb gedaan. De rest van het patroontje is vrij eenvoudig te volgen in haar boekje.


KLOMPJE 1 (van Christel Krukkert):





KLOMPJE 2








KLOMPJE 3





KLOMPJE 4







ANDERE KLOMPJES WAARVAN IK GÉÉN PATROONTJE HEB...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten