19 jun 2021

Medicijnenmapje

Onlangs heb ik een blog gepost over het naaldenboekje dat ik genaaid had. Als je daarin omlaag scrolt, zie je dat er met het overgebleven stof ook een naai-etui gemaakt kon worden. 

Maar wat moet ik nou met een naai-etui?????? 

Nee, dan is een mapje waar medicatie en pleisters ed die ik altijd mee heb, vééél handiger, toch? Bij deze dus...

Járen geleden was ik met mijn zusje naar een concert. Dat zal wel een gratis klassiek lunchconcert zijn geweest in het concertgebouw in Amsterdam. Of... was het een concert van het Don Kozakkenkoor? Ik weet het niet meer. Wat ik nog wel weet is dat zij halverwege vroeg om wat water. Toen ik uit mijn kleine tasje mijn kleine flesje aan haar gaf, zei ze: 
"Ik maakte een geintje, maar jij hebt écht altijd alles bij je hé? Zelfs water!"

Nou, inderdaad... je kunt het niet gek bedenken of ik sjouw het mee. Maar nu niet meer zoals vroeger hoor. En gelukkig ben ik niet echt een tasjesmens, want anders was het einde zoek... hahahaha... 

Maar alles wat pietepeuterig is en in een rugzakje past? Kom maar op... 

Afijn, hieronder zie je wat foto's van het medicijnenmapje...

















Het zag er super handig uit met al die vakjes, maar uiteindelijk heb ik het niet lang gebruikt omdat, ondanks dat ik daar met het naaien van de vakjes rekening mee gehouden had, het toch wel onhandig opbolde. Wat ik ook onhandig vond was dat als je ff een paracetamolletje wilde pakken, je dat hele mapje zowat open moet leggen... 

Maar goed... Wie niet waagt, die niet wint, hé?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten