14 dec 2018

Pompoenenbakje met krul haken

Onlangs heb ik voor jou het patroontje van een pompoenenbakje op deze blog gezet. Een leuk patroontje en ook heel makkelijk. Voor het pompoenbakje die je hier op de foto's ziet, heb ik een 2,5 haaknaald gebruikt en die krul gemaakt aan het steeltje. Die vind ik zooooo grappig. Daarom heb ik hem aan hele lieve vrienden gegeven.

Tja, soms is het belangrijk dat je ook even stilstaat bij wat anderen voor jou betekenen. En wat is er dan leuker dan een zelfgemaakt verrassinkje zoals deze?

In de foto's kun je ook zien hóé ik het bakje gehaakt heb. Dat kan wel eens handig zijn om te voorkomen dat er iets heel vreemds uitkomt, zoals je kunt zien bij mijn handwerk bloopers 😂

KRUL: een lange sliert lossen haken en dan terug door steeds de sliert te draaien voordat je er met de naald insteekt. Volgens mij heb ik halvevasten gehaakt (en zo af en toe een steek overgeslagen om het wat hoekiger te maken) maar je zou het ook met vasten kunnen proberen...

En ik heb zelfs nog veel meer gratis haakpatroontjes voor je...

Laat maar een reactie achter over hoe het bij jou heeft uitgepakt... Ik ben heel benieuwd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten