6 okt 2018

Geld vouwen voor trouwerij

Laatst waren wij daggast op een trouwerij. Ik ben daarvoor Pinterest afgestruind voor ideetjes om geld te vouwen... Weet je wat? Mega veel ideetjes!!

Nou, ik heb er een paar van gepakt en een eigen creatie gemaakt. Bij deze voor jou niet alleen een foto van het eindresultaat maar ook wat "making-of"-foto's (inclusief ideetjes die ik uiteindelijk toch anders heb gedaan)... 

Gitaar (guitar origami) (EN)
Als laatste heb ik de kaart (A5) in een envelop gedaan (tussen 2 kartonnen ingeklemd) en er van die kleine hartjes los ingegooid. Op de envelop had ik geschreven: "niet vouwen, want dat is het al!!"... Hahaha... dat werd leuk ontvangen... lekker raadselachtig, toch??

En vertel eens, vind jij t ook zooooo spannend hoe ze t uiteindelijk ontvangen hebben? Tja... en ga dan maar eens t geld losmaken om te gebruiken 😁...

Afijn. Onder de foto's ook de linken waar ik de ideetjes vandaan heb gehaald. Dan weet jij in ieder geval dat die aardig te volgen zijn 😉!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten