17 sep 2016

Introductie

Frau Antje
Hoi mensen, ik ben Judy, ik ben nu 41 jaar. Ik ben getrouwd, heb geen kinderen, heb 15 jaar lesgegeven in het middelbaar onderwijs (biologie) en heb orthopedagogiek gestudeerd.

Vandaag ben ik gestart met deze blog door een tip van Zorayda. Op mijn blog zal vanalles te lezen en te doen zijn: gedachten, (levens)vragen, zelfgemaakte handwerkjes (sommigen staan te koop - zie linken), gelezen boeken, tips en adviezen over computer, opvoeding, onderwijs enz. enz. enz. En mocht je nog wat missen, dan hoor ik het graag. Je kunt mij op diverse manieren bereiken...

Ik ben praktisch van aard, ietwat technisch en hou enorm van interactie met mensen. Ik ben zeer allergisch voor mensen met een verborgen agenda of die oneerlijk of oordelend zijn. Mijn motto: in ieder persoon zit iets moois - haal dat naar buiten!

(zie hier mijn Google+-profiel)

Introduction

Frau Antje
Hi people, I'm Judy, I am now 41 years old. I am married, have no children, spent 15 years teaching in secondary education (biology) and studied special education.

Today I started this blog by a tip from Zorayda. It will have several things to read in it: thoughts, questions (about things in life), homemade handicrafts (some for sale - see links), read books, advice about computer, education, etc., etc., etc. If you still miss something, please let me know. You can contact me in various ways...

I'm practical, somewhat technical and really love interacting with people. I am highly allergic to people with a hidden agenda or who are dishonest or judgmental. My motto: in every person is something beautiful - get that out! (hereby my Google+-profile)



Introdução
Frau Antje

Oi pessoas, eu sou Judy, eu tenho agora 41 anos. Sou casada, não tem filhos, passei 15 anos ensinando no ensino secundário (biologia) e estudei pedagogia. 

Hoje eu comecei este blog por uma dica da Zorayda. Terá uma variedade de coisas para ler aqui: pensamentos, questões (acerca de coisas na vida), artesanato manual (alguns para venda - vê os links), livros que li, dicas e conselhos acerca do computador, educação, formação, etc., etc., etc. Se você ainda sentir falta de qualquer coisa: diz-me. Há diversas maneiras de me contactar...

Eu sou prática, um pouco técnica e adoro mesmo a interacção com as pessoas. Sou altamente alérgica a pessoas com uma agenda oculta ou são desonestas ou julgam outros. Meu lema: em cada pessoa existe algo bonito - traz isso para fora! (vê aqui meu perrfil de Google+)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten