3 jan 2019

Lepeltjes branden

Een kleine attentie om anderen een goed nieuw jaar te wensen... Een houten lepeltje waar ik zelf een korte tekst in gebrand heb (ik heb, in het kader van efficiëntie, dan ook gelijk mijn vinger meegebrand 😠).

Vorige week had ik deze lepetjes bij feestwebshop Jetjes & Jobjes besteld om op tijd te beginnen voordat het nieuwjaar zou zijn, gezien ik dit nog nooit gedaan had.


Het idee...
Al eerder liep ik met het idee rond, om een kleinigheidje maken om weg te geven, dus toen ik met pyrografie was begonnen, was ik op zoek gegaan naar iets praktisch... en van hout. Vervolgens kwam ik op het versieren van pollepels. Maar dat werd mij eventjes iets te duur voor zoveel. Uiteindelijk kwam ik dus op deze site. Van de kwaliteit moet je niet teveel verwachten (ik zou deze ook zelf niet willen gebruiken als lepel, bijvoorbeeld bij de BBQ), maar dat zorgde er wel voor dat het super eenvoudig te branden was...


PostNL - slechte zaak...
Ik heb er 5 dagen op gewacht omdat PostNL de drukte al vanaf sinterklaas kennelijk niet aan kan (later hoorde ik dat ik ze ook gewoon bij So Low kon halen... grrr...).


30 patroontjes...
Vervolgens heb ik op Pinterest diverse patroontjes opgezocht en daarmee heb ik 30 verschillende patroontjes gebrand op de bolle kant van de lepel. Op het handvat daaronder staat "Gelukkig Nieuwjaar". In de holle kant van de lepel staat "2019" (ja, mensen, het is alweer 2019! 2018 is voorbij gevlogen!) en helemaal onderaan heb ik later onze namen gebrand...

Reacties...
De reacties waren errûg leuk!! En dat voor 2 uurtjes branden. Gaaf toch?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten